torsdag 3 november 2011

Torsdag

Hallå ja :) Hoppas allt står bra till med er! Med mig är det kanon, en aning trött bara men de går att bota med litte kaffe ;) Dagen började med att jag vaknade av klockan som pep, öppnade ögonen och där låg min älskade lille älski och söv.. så go! Blir lika glad varje gång jag får vakna brevid honom!
Han drog iväg på jobb och jag sov en stund till, sedan cyklades det iväg till gymmet.. Riktigt härligt pass och svetten bare rann. Har fixat lite hemma o packat..

Ikväll ska jag iväg o fira min vän Linn som fyller 24 =) Så åker dit dirr efter jobbet! Ska bli jätteskoj! Här kommer lite trevliga bilder från arkivet ;)








haha :)

1 kommentar:

Linn sa...

åh va underbar du är och vilken underbar tid vi hade:) Nu blickar vi framåt och tar nya kort:)) SAKNAT DIG SOM EN TOK!!!!! P & K / L