fredag 25 november 2011

Hallååå

Lite halv taskigt bloggande av mig! Men har haft lite torka får jag säga.. Ska nog vara full av blogginsperation snart =) Snart tar jag helg o det ska bli sköönt. umgås med mitt hjärta o bara vara! Imorgon ska vi träna o sedan ta oss en tur till KD, jag behöver köpa lite grejer, skrivare/kopiator, och en massa annat..
Mycke stuff going in i mitt huvud nu förstår ni, högvarv skulle jag säga.. Och det kommer jag ha ett tag till, men det är även såå kul =)

Kanske blir dåligt med skrivande i helgen,, men kika gärna in ändå :) Man vet aldrig om det kommer upp ett litet blogginlägg! ;) Puss o ha en fin helg sötisar!

1 kommentar:

ELIN sa...

Klart att vi ska ta en helg framöver när allt blivit lugnare, har Det låter som en bra ide sötaa! Själv blir det utgång ikväll, så vi får hoppas det blir kul ;) vet precis hur det är med bloggtorka.. Är inne i en period med, orkar knappt va inne!! :)

Ser fram emot tills du kommer med mer uppdate. :)