måndag 14 november 2011

Måndag..

God morgon !!
Imorse steg jag upp ganska tidigt, tanken var att gå o träna innan jag skulle åka till KD för jobb och besiktining av min gamla lägenhet. Men jag gjorde massa annat på morgonkvisten så det blev för tight för att hinna med ett pass. Istället vart det en lite kortare Pw. Har nu ätit upp min goda gröt och väntar på baby..han har också jobb i kd idag så vi åker ner ihop i vår lilla röda fara :)
Vad tycker ni om håret förresten?
Var inne i en liten hår deprission några dagar innan jag vänjde mig vid den nya frillen..
Tur dock att mitt löshår finns kvar om jag skulle vilja ha håret långt igen ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Sara,

Jag tycker att håret blev jättebra!
Jag har också bestämt mig för en extra hård träningsperiod..däremot har jag lite problem med maten.. jag vet inte vad jag ska äta. Det känns som att jag är hungrig hela tiden. Vad stoppar du i dig om du verkligen måste ha något på en gång, skulle va kul om du kunde skriva ner precis allt du äter under några dagar..:) / Anna

Frida sa...

Meeen gulletussan va fint du skrev till mig! <3

Jättefin i håret är du tycker syr din :) pusss!!

Sara sa...

men tack så mycket :) Jag behövde nog höra det fatikst efter min hår svacka.. hehe :)

Jag skrev i ett inlägg lite högre upp ungefär hur jag äter Anna. Hoppas du kan hitta nåt tips av det. Och va roligt att du vill komma igång o köra lite hårdare en period!! det kommer du fixa.. se bara till att äta regelbundet när förbränningen kommer igång och så att du slipper gå hungrig o ta andra val som man kanske inte riktigt tänk. KRAM!:)