onsdag 16 november 2011

3:an..

det blev en 3:an växel denna vecka.. till helgen ska jag även umgås med mina underbara vänner och vi ska umgås från fre kväll till söndag. Med massa mys, shopping på stan, ev utgång på lördag tillomed.. så kommer ändå inte ha möjlighet att träna då. Så kör lite vad jag känner för denna vecka.. Igår blev det ett hårt axel/bicce pass men skippade konditionen. Va gött att bara gå dit o ha kul.. haha, vilket inte kondition är så värst ;) Idag däremot får det bli ett konditionspass, får se om det blir crossen eller löpning..
Senare idag ska jag träffa syster & Liam.. vi ska ta en kaffe på "stan" och jag ska köpa muggarna jag visade er :)) Va koos!!
Annars går maten bra.. men igår på kvällen (såååklaaart, gaaaah) drabbades jag igen av non-stop.. alltså blev aldrig mätt, eller jo mätt men aldrig nöjd. Så det blev mer än det jag hade tänk. Skit också, men idag är en Ny dag som sagt, igår var igår.. Shit happends. Får bli lite så denna vecka, det är OK för mig.. nästa vecka kör jag 5:an växel igen.. full faart framåt, håll tätt bakåt!!




Inga kommentarer: