fredag 11 november 2011

litt slitt..

Litt slitt som de säger i norge, lite så jag känner mig, lite sliten. Har kört hårt de senaste veckorna för att jag ville utmana mig själv o det har jag faktikst gjort :) Förra veckan tränade jag mån, tis, ons, tors fre-vila, lör, sön, och denna vecka, mån,tis,ons,tors,fre, lör,sön-vila. Veckan innan blev också många pass, och då snackar vi hård träning. Jag funderar på att nästa vecka ta det lite lugnare med träningen och så. En recovery vecka för att köra på igen sen. Man är inte mer än människa, och jag gillar att utmana mig med de får inte gå långt att man känner dåligt samvete för att man inte gjorde det eller åt det. Då blir det ju istället en negativ utmaning och det är ju inte meningen. Samtidigt måste man ju kämpa för att nå sina mål, men samtidigt får det inte göra att man på nåt sätt mår dåligt. Jag mår inte dåligt ,verkligen inte men känner mig lite sliten o vore skönt med en vecka med lite lugnare tempo vad det gäller allt, -tror jag bara skulle må bra av det just nu.
Vi får se, kanske lägger jag in 3:an växel eller så håller jag kvar farten på 5:ans.
Trevlig helg söta blöggisar!

Utmaningen hittils:
 (ungefär, vågen är så olika från beroende på tid i månaden (kvinnoveckan bla)
men runt -0,5-0,7 kg
midja bredaste ca -1,5 cm

Igår träffade jag Ellen o Matilda för tjejkväll. Vi pratade massa o kollade tv, åt fruktsallad med kesella rabarber! Sov hos E inatt och imorse unnade jag mig faktikst en halv salami o brieost baguett.. gud vad jag njöt av varje tugga!=).. lite mer sånt i vardagen skulle nog få det att gå lite lättare ;-)

1 kommentar:

emelie sa...

hur smakar kesella rabarber?
testa hallon men den var siisådär ; /