söndag 6 november 2011

Lunch

Kom hem från Erik förut.. vi var o handlade lite innan o köpte bla laxfiler så det fick bli det till lunch !
Gott Gott Gott.
Ska fixa lite här hemma sedan iväg på ett träningspass! :)

Haft en kanonfin helg.. Åkte till Erik i fredags, åt mat med hans familj i  lördags och var på fest hos en kompis till E som fyllde år. Dock intogs ingen alko så idag har man mått braaa.. ;)
Vi skulle gå upp på ett berg idag som heter Boråskullen, men vi kom inte långt..  trampade ner mig reält och blev jätteblöt.. jag fick panik o såg ormar överallt o var nära till gråt! haha.. så vi fick vända :D
Nej , jag gillar inte skogen!
Hade tagit på mig mina ful skor.. bra att det var hål i dom också ;P


haha redo o taggade att bestiga Boråskullen..
..5 min senare traskade vi tilbaka till bilen :D

1 kommentar:

Frida sa...

Men så typiskt dig ändå ;D haha!