måndag 5 december 2011

Nåt roligt..

I lördags när vi var på gymmet jag & sis.. skulle jag avsluta lite med att dra ut ryggen. Något jag inte gjort på år o dagar så tänkte att det kan ju va bra! Hoppar upp på bänken, spänner fast benen trycker ner knapparna och åker bakåt. Oj va de drog.. låg nån min, sen bev det mycke blog i huvet, lite obehagligt så skulle åka upp igen.

Vad tror ni händer??

Jajjemän.. där satt jag fast. Kände paniken komma när maskinen låst sig. Ropar på Frida att jag sitter fast. Frida börjar skratta hysteriskt och jag får ännu mer panik och skrattar jag med så att jag nästan kissar på mig. Sen kommer paniken-på riktigt.

Frida försöker boxera upp min rygg så att jag når knapparna på sidorna bättre,. - det går inte. Ner igen, huvet fullt i blod och ännu mer panik att jag sitter fast i fötterna. Vi gör ett nytt försök och frida boxerar upp min rygg igen till sittande i typ 90 grader.. haha! Jag kämpar med att få lös fötterna och lyskas tillslut! Får hoppa av bänken.. och Puhh jag var räddad! :D

Hahahaha.. de var en otrolig tur att Frida var med mig! Vi var ensamma på gymet som tur var ;) Men det roligaste är.. tänk om hon inte varit med! :D haha.. då hade jag fått hänga där till det kom någon nästa gång! Va fult :D

Tagen innan incidenten! hahaha..

Inga kommentarer: