söndag 4 december 2011

1 år av kärlek

En stund för mig själv..jag vakande vid 08 och kunde inte somna om. Brevid mig låg min älskade Erik o sov så gott. Gav honom en puss på kinden och snosade in hans underbara doft. Smög upp o kokade mig en kopp kaffe. Idag har vi 1 år av kärlek. Sitter bara här o njuter av det levande ljusen och kaffet och av den underbara tid jag fått haft med min Erik. Vill ibland bara nypa mig för att undra om jag drömmer eller om det är sant? Varje gång har det gjort Ont- det är ingen dröm, han finns här hos mig min Erik.
Är så tacksam att jag har honom, han gör mig till världens lyckligaste och känner mig verkligen hel. Har aldrig kännt mig så älskad. Detta år är bara början på en livslångkärekshistoria, det vet jag ♥


Ä L S K A R  D I G !

2 kommentarer:

Emelie sa...

Oj vad tiden går fort (:
grattis! <3

Sara sa...

De gör den verkligen! Tack ♥