lördag 3 december 2011

lördag!

Hallååå:) eller god morgon kanske ;) Jag är vaken o sitter o kikar lite på datorn, har intagit lite god mellisfrukost idag med kanel o pepparkakskrydda! Gottigott.. Om en liten stund ska jag möta upp syrran för ett gym pass! Ska bli jättekul att träna med Frida och även få lite syrran & jag tid! :) Nytta med nöje! Var hos dom igår kväll en sväng o hälsade på Liam som var sjuk.. så goo han är lilla plutten. Även om han va febrig så kunde han " dansa" Han lixom gungar fram o tillbaka i axlarna när man säger, dansa dansa dansa.. så goo lilla fisen! Ursch gör ont i mosters hjärta när han är sjuk! Hoppan han blir piggare snart !
Senare idag komme älskling o hämtar mig, blir en tur till KD, ska köpa skrivare o så. Blev aldrig förra helgen så vi gör ett nytt försök :)
Gott Gott!

Har bara blivit träning 2 pass denna vecka.. inte bra! Men har varit lite förkyld o jobbat andra tider än vanligt och då blir det lite tight! Ska ta tag i detta till veckan, då ska jag få till en 5 dagars, minst ;)

Inga kommentarer: