torsdag 8 december 2011

Ingen energi..


Ingen lust eller ork till att träna just nu. Känner mig så trött.. skippar nog träning idag också. Får bli ett pass till helgen istället. Nästa vecka blir det att åka aaaaaav.. på kostrådgivare utbildningen! det är jag taggad för iaf!

Idag blir det samanligt 3 timmar av mitt liv som jag lägger på att åka buss/tåg. Jiippii.. inte konstigt man blir trött.
 slutklagat.
Ska fylla på koppen med lite mer kaffe nu.. jobbar kväll idag o är inte hemma förräns efter 21.
Frukosten idag blev 1 knäcke med skinka o senap (  hade ingen jul-skinka, tog vanlig haha :D)
Protein manna till det- som jag kominerat ihop själv :)

mannaygryn
mjölk
keso
lite kruskakli hade jag i också
kanel
sötningsmedel

Ta mindre andel mannagryn än vanligt och ta i mer keso istället!

Inga kommentarer: