onsdag 8 juni 2011

nu blir det andra "bullar"

Jag har varit o tränar Body Pump imorse :) Så nu är jag hemma igen o har precis kommit ur duschen.. ska köra nån tvättmaskin o plocka lite här hemma, sedan ner på stan o leta efter en pressy till sis :)
Har även knåpat ihop ett litet annorlunda kostprogram till mig själv nu :) faktikst med mer kolhydrater o mindre fett. Jaa.. faktikst.. ska prova o se hur kroppen reagerar på det :) Fast kolhydrater i bra form såklart!
Mat jag kommer hålla mig till:
kyckling
lax
kött
fisk
potatis
matvete
bulgur
fullkornsris
fullkornspasta
broccoli/grönsaker
vattniga grönsaker
frukt
bär
keso
kesella
Ungefär så =) Ska bli roligt att testa, o ska prova så ca 4 veckor till spaninenresan :D Med undantag när det är kalas osv eller om det är nåt annat spec som ex. midsommar eller om jag bli sjukligt sugen på nåt ! Men annars ska verkligen köra på =)

(Innan har jag mest ätit sallad, protein o fett. Och undviktigt kolhydrater en hel del, så det ska bli kul att testa :)
Ja, då var det bara att önska mig lycka till ;)

Inga kommentarer: