måndag 20 juni 2011

Hej Måndag!

Känns skönt att det är måndag igen.. faktikst. På helgerna är det lite svårare att hålla rutinerna på mat osv när man inte är hemma o åker o far. Så idag tycker jag det känns OK med måndag faktikst :)

Har varit vaken ett tag redan, druckit kaffe o fixat med lite matlådor.. efter jobbet idag åker jag henm till Sunne o hälsar på. Ska mysa lite med bebis Liam o hälsa på sis o Johan o kolla in huset.
Imorgon är en stoor dag... ska på intervju inför skolan jag sökt. Och hoppas mer än någonsin att det kommer att gå bra! Får jag ett positivft svar i juli kommer jag utbilda mig till Hälsoterapeut.

Håller ni tummarna för mig imorgon?

4 kommentarer:

klara sa...

Åh vad roligt med utbildningen :) Hoppas det går bra! Vad är det för slags skola?

Annie sa...

Hoppas du kommer in, måste vara en riktigt spännande och rolig utbildning!

Malin I Form sa...

Men guuud så spännande! Självklart håller jag tummarna :)

Sara sa...

Tavck allihopa =)
Det är en Yrkeshögskola som man blir Hälsoterapeut av om man går! massage, kost/träning, instruktör osv :)