onsdag 15 juni 2011

Dagen började med att klockan pep 06:15 för mig o min älski.. vi skulle upp o träna innan det blev jobb för oss båda. Jag körde Body Pump, (den nya releasen va kanon!) o göbben min svettades bland vikterna..
Skönt att vara tillbaka hemma innan kl 09 och ha hela förmiddagen fri! Dock gjorde jag ingen större nytta utav det, utan va bara hemma, fixade matlåda, diskade o plockade lite i mitt lilla hem innan det var dax för work.
Sprang även in på Scala teatern o hämtade ut 2 ticets till mig o E till Gladiatorena på fredag =) Hörde att det håller på typ 6 timmar :P så vi stannar så länge vi tycker det är kul..

Dagens matlåda blev som gårdagens, fast med pasta iställe för raaaiiiss.. Om nån timme blir det mellis. Ikväll blir det kycklingfile pastaskruvar o sallad :)..sen ska det hinnas med lite kvällsmål också ;) Gud vad jag äter :D ( passande bild ;)
Vi hörs i kvällinga!

Inga kommentarer: