onsdag 1 juni 2011

Love doesnt need handles


Med lite vilja o ett jädrar anamma!
När man ser dig själv varje dag kanske ser man kanske inte riktigt, hittade en bild från november, då jag bestämde mig för att komma tillbaka i form ( efter massa fest o roligheter i över ett års tid ) haha..Och nu ser jag att det hänt saker, lite iaf :)
Det har fått tagit tid, o jag har slitit för det. Har alltid ätit bra mat, men ett tag var det mycke festande o vi vet ju alla att det  i n t e  har en positvi inverkan på fettförbränningen o kroppen. ;) höhö..
Nu har jag sattsat mer på mig själv, tränat MYCKE, varit mer noga med mellanmålen men även unnat mig såklart!.. annars skulle jag inte palla :)
Viktmässigt sett har jag tappat bara några få kilo, medans det hänt en del på måttbandet! Vilket förhoppningvis betyder mer muskler iställe, och det hopps jag så som jag lyft skrot :D
Om jag är imål? Neeej, det kommer jag nog aldrig bli, för detta är min livsstil som jag trivs med och kommer leva med förhoppningvis till jag blir en gammel tant :)
Lagom av allt är mitt mål.

Lagomt med muskler
Lagomt fet, ( haha ) 
Lagomt med unn
Lagomt med nyttigheter

Lagomt helt enkelt.. vilket fult ord egentligen, lagomt :D

Jag ser kroppen som en liten gummiboll som går att forma, bara man har viljan o kämparglöden o håller iii... Att förändra sin livsstil o vanor tar tid, :).. ge det tiden.

1 kommentar:

Nathalie sa...

Helt rätt fina fina Sara, lagomt är BÄST! :D