fredag 10 juni 2011

Fredag.. igen! va härligt! Jag jobbar nu min sista timme för dagen, för hela veckan!! Sedan ska jag in till Classe Ohlsson o köpe mig ett par nya hörlurar! Och skulle även behöva slinka med en ny mp3 också eftersom alla lagt av, o en har jag tappat bort! :( Om jag hittar ett par bra hörisar måste jag inviga dom sen.. och prova dom på crosstrrainern om ja orkar masa mig dit. Annars tar jag en promme! Har iofs redan varit duktig o tränat imorse, men en gång till skadar ju inte :D

Ikväll åker jag till babe, o imorgon åker vi till Sunne för gå på kalas =) Fridas 25 år kalejs.. Lite senare på kvällen åker vi tillbaka till Munkfors o har grillkväll vid sommarstugan! Så jag tippar på att detta kommer bli en kanooon helg! :) Har precis mumsat i mig mitt mellanmål o en kaffeköpp ;)
C ya!

Inga kommentarer: