fredag 3 juni 2011

fredag!

Men halludäär!

Idag är det fredag, är sjukt vilsen på dagar nu när jag man varit ledig o slutat tidigt.. men nu vet jag att det är fredag ;) Skrev ett sms nyss till en kompis! " Hej gumman :) Hur är det? Hoppas att du har haft en bra helg!:) Vad gör ni på lördag? Vore kul att hitta på nåt, grilla o dricka lite kanske?
Hmm.. ja, ibland är man inte riktig "med".  ;)

Jag är iaf på jobbet, körde igenom ett varv på gym maskinerna imorse o nu har jag snart en kund inbokad. Slutar kl 15 idag så de blir en ganska god dag. Är det inte pötthett senare så ska jag ta mig en springtur eller en PW, beror lite på :)


Ikväll blir det som sagt bio min älskling, mysigt :) Och när vi vaknar på lördag har vi varit tillsammans i 6 månader :) hihi.. de bästa månaderna jag haft! <3

Inga kommentarer: