onsdag 22 juni 2011

Effektiv morgon!

Jädrar, idag har jag hunnit med mycket!
Tränat, duschat, diskat (ett berg) städat, tvättat 2 maskiner och fixat matlåda o mellis..
Känns bra, jag är duktig ;)

Gårdagens interjuv är svårt att säga hur det gick.. var väldigt nervös kände jag, vill ju detta så hemskt gärna och mycket står på spel.. Jag gjorde mitt bästa och svarade ärligt på det frågor de ställade, mer kan jag inte göra. 92 interjuver.. 30 ska in..

skulle ladda upp bilder på dagens matlåda men de funkar inte ..:P

Nu får jag fortsätta med mina sysslor :)

4 kommentarer:

Jannica sa...

Tack finis :)
Damn, full rulle på morgonen ser jag :D

Malin I Form sa...

Oj oj, det var bra jobbat du! :)

Malin I Form sa...

SV: Tack så mycket! Det ska nog gå bra :D

Evelina sa...

Duktigt av dig! :)