onsdag 25 maj 2011

Veckopass

Startar igen med att skriav upp mina veckopass! Kul att ha koll på hur man tränar, så jag startar med detta igen :)
v. 43
Måndag: Gym + kondition (cykel + löpning)
Tisdag: Gym + kondition
Onsdag: Boxpass
Torsdag:
Fredag:
Lördag:
Söndag:

v.44







Nåt fel på bloggen.. kan inte skriva i sidokolumnen :P, får börjar skriva här istället! Detta är bara för att jag själv ska ha koll på hur träningen blir! Det tycker jag är bra.

V.27 Här börjar min semestervecka, och åker till Spaninen på torsdag.
Måndag: 45 min PW. Spinnpuls (intervallpass) 55 min
Tisdag:
Onsdag:
Torsdag: RESER TILL SPANIEN
Fredag:
Lördag:
Söndag:

v. 26 Fyller ut eftersom..
Måndag: Spinnpuls 55 min
Tisdag: Crosstrainer 40 min
Onsdag: Crosstrainer 30 min
Torsdag: Löpning 40 min
Fredag: BodyPump 55 min
Lördag: -
Söndag: -
v. 25
Månadag: PW 55 min
Tisdag: Ingen.. var helt slut i huvet o ingen lust
Onsdag: Body Pump pass
Torsdag: Crosstrainer 45 min
Fredag: MIDSOMMAR
Lördag:MIDSOMMARDAGEN / BAKIS
Söndag: -


v.24
Måndag: Förmiddag: Crosstrainer 45 min, Eftermiddag: PW 55 min
Tisdag:Förmiddag: Crosstrainer 25min, löpning 20min, Eftermiddag: Motionscykel 10 min Gym (helkropp)
Onsdag: Förmiddag: Body Pump,
Torsdag: Crosstrainer 45 min
Fredag: Crosstrainer 10 min, pw i backe 20 min, MC 20 min
Lördag: Gym (överkropp) o kondition
Söndag: PW 55 min
Känns bra, nöjd över veckan.. har dick inte haft en enda vilo dag på ett par veckor nu ser jag :P, men tog bara en pw i går så det får bli halv vila. :)

v. 23  MÅL: LÖPNING/CARDIO 4, GYM 2, PW 3.
Måndag: GyM (axlar,bicce,tricce,bröst,rygg)
Tisdag: Löpning 40 min
Onsdag; Body Pump 55 min, PW 55 min
Torsdag: 45 min crosstrainer, Gym (halvkropp)
Fredag: Gym (halvkropp) 30 min MC, 30 min löpning
Lördag: Gym (halvkropp) 20 min MC
Söndag: Löpning 40 min
Ganska nöjd med denna vecka, 2 löp pass, mycke styrka, o kondition! Bra kombi! :) Hann dock bara med en PW, men sprang endel istället så de va bra !
v.22
Måndag: PW 60 min
Tisdag: PW 60 min, 30 min MC
Onsdag: BodyPump
Torsdag: PW 50 min
Fredag: Gym (helkropp) Sprang &gick 45 min.
Lördag: VILA
Söndag: VILA (bakis o skakis :P:P )

v. 21
Måndag: 30 min crosstrainer, 10 min spring (Yees, benhinnorna bättre!!)
Tisdag: Pw 55 min
Onsdag: Bodypump
Torsdag: 35 min MT+35 min Pw
Fredag: 55 min motionscykel
Lördag: VILA
Söndag: Gym (helkropp)

Ska försöka hinna röra på mig bra denna vecka, har dock en liten motivations svacka känner jag, ingen sådär jäättelust.. :S Det vänder nog snart :) Ska åka till familnjen i Sunne till helgen, men ska allt hinna med lite traning ändå ;)

V.20
 Måndag: Pw 60 min,
Tisdag: Pw 60 min, 45 min crosstrainer
Onsdag: VILA
Torsdag: Pw 60 min, Gym (helkropp) 40 min MC
Fredag: 55 min MC
Lördag: 50 min Pw morgon, ca 50 min Pw kväll
Söndag: Gym (helkropp) Pw 30 min

Helt okej träningsvecka,. mycke mindre gym nu som sagt mor förut. Men det är meningen.. tänkte börja med mer gym mot hösten igen sen :)

V.19
Måndag : Pw 60 min
Tisdag: Pw 60 min, 45 min motionscykel
Onsdag: 40 min crosstrainer, 10 min MC.
Torsdag: 45 min crosstrainer. Gym (helkropp) 30 min MC.
Fredag: VILA (30 min pw)
Lördag: 40 min crosstrainer, 10 min cykel
Söndag: VILA
Mycket crosstrainer, det var bra, dock bara 1 gym pass, 2 ska det va =)

Inga kommentarer: