onsdag 18 maj 2011

inte riktigt..

..min dag idag!
Skulle egentligen redan varit framme hos älski nu,.. efter jobbe var jag en tur på stan innan bussen. 10 min innan ska jag hämta mina grejer på jobbet o ska då ta upp mitt busskort.. där låg ju inte det !

Slänge mig på cykeln i ett försök att hinna hem o hämta det.. Nejvars, när jag kom hem helt mjölksyrad var det 4 min kvar.. skulle inte hinna.
Började leta efter koret.. fann det verkligen inte.. letade överallt. Undertiden jag letade hann jag även på en uppskakad loka citron på hela mig o hela golvet. Tillslut fann jag de..

Men hann inte med bussen.. så nu har jag varit hemma, o hann ju iaf få på mig nya tröjan som jag köpte idag ;)
Lite lycka i all skit iaf :D
Visst var den ganska fin? Älskar marina stilen..



Nu måste jag skynda så jag hinner med denna buss,. ha en mysig kväll sötisar! I will :)

4 kommentarer:

Sofie sa...

vilken hårfärg tycker du att du passar bäst i?

Anonym sa...

Jättefin! vart har du köpt den?

Unknown sa...

tröjan är skitsnygg ! och jag älskar ditt hår, vill haaa !! haha :)

Sara sa...

Taack!:) Gillar den jättemycke!Tröjanär ifrån Gina Tricot =))