tisdag 17 maj 2011

tisdag

Hej hej :)
Idag är det tisdag, jobbar 8-13 idag, en riktigt skön dag! Startade dagen med en timmes pw på bandet o åt frukost här på jobbet efter det, mysigt :)
Nu sitter jag o tänker på om jag skulle ta o klippa mig! Klippte mig lite kortare sommaren 09, lite längre page.. nu börjar jag fundera på att göra det igen. Lät den växa ut igen efter det nu just nu tycker jag att håret känns lite tråkigt. Ingen frissyr lixom.. samtidigt är det kul att kunna göra lite mer med håret nu när de är lite längre.. skulle jag klippa mig skulle jag säkert ångra mig efter 1 min :D

Hmm..
vad tycker ni ?
Känns lite frächare och lite mer "frissyrigt"..samtidigt är jag så glad att jag fått lite längre hår!! Gaaah :D






5 kommentarer:

Frida sa...

"Du måste våga chansa och våga missa" :D

Unknown sa...

åh så snyggt !! jag önskar att jag hade hår som gick att ha en sån frisyr med. Mitt är så jäkla lockigt :( klipp så, det är så snyggt på sommaren !

Anonym sa...

Klipp dig! du är finast då!!

Anonym sa...

Åh, KAPA!!! Det var mkt snyggare på dig i kort :)

Sara sa...

haha, verkar som det får bli ett KAP :D