lördag 7 maj 2011

hejdå


Nu sticker jag o tränar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det verkar som om du ökat på din träning ganska bra från och med i höstas om jag har förstått rätt? det vore väldigt intressant och se före och efter bilder, på armar,mage, ben eller vad det nu kan tänkas va.. bara för att se ett resultat :)

Sara sa...

Hej, jaa, det stämmer det är ganska stor skillnad på träningsmängden från i höstas.. eller november någon gång började jag ligga i lite mer..
Vet inte om ja har några bra för/efter bilder man kan ju kolla om ja hittar nåt!
Och resultat är för mig handlar inte bara om att "se" resultat, utan hur jag mår och känner mig när jag tränar. Och där känner jag reslutat, mår mycke bättre, är piggare och älskar verkligen att röra på mig :) Är ju långt ifrån imål där jag vill vara.. men tänker långsiktigt.. Rom byggdes ju inte över en natt ;D