söndag 1 januari 2012

Tagga Tagga!

haha, rolig bilderna blev :D Mina nya träningsbyxor.. Coola med massa färg tycker jag :)!
 Nu ska året första pass köras!
Målet i 2012: Att fortsätta min resa med min kropp. Målet att bli tränad & stark fortsätter och jag är peppad att fortsätta mot målet!
2012... Nu köööööör vi !!! Är ni med??!!!
 På onsdag ska jag på en liten photoshoot.. känns kanske inte så lägligt efter allt jul & nyårs firande med massa gott. Men va tusan.. Nåt kilo har jag nog gått upp, då jag tränat lite mindre och ätit mera gottit. Men det ska nog försvinna ganska snabbt, får hoppas det är vätska ;-)

3 kommentarer:

Emelie sa...

Jag är så på.
Startar seriöst och hårt imorgon med kosten & träningen så gott de går. jobbar så djävulskt mkt så vissa dagar blir de mindre men så gott det går. Utan tvekan. Satsar på en formad snygg slimmad kropp med konturer. :)

Frida sa...

Haha vågar du hänga i den där maskinen igen? :D

Jättecoola brälls!

Sara sa...

Emelie: va härligt =)!!

Frida: haha, du de va inte Den maskinen ;) de va magmaskinen detta.. haha den andra slänger jag mig inte ner i igen :D