fredag 27 januari 2012

Freitag

Helluu mina readers..

Jag har lite info jag vill dela med mig utav, stora som små.

Jag har fått jobb i Norge, kommer att jobba på mitt förra jobb som jag hade när jag var där, natt receptionist på Radisson Blu Airport Hotel. Ett jobb som jag verkligen trivdes med så att komma tillbaka känns jättekul!
Boende har löst sig bra i Norge, vilken jag tror kommer bli toppen det med! =) Nära och bra till jobbe också!
Eftersom jag jobbar varanna vecka får jag då möjlighet att jobba med Forma Dig när jag är hemma, ska även jobba lite på Eriks gym, med viktminskning och köra spinning.
Har även tagit ett beslut ang boende.. Jag bor ju i Sunne just nu & Erik i Munken.. Istället för att min lägenhet stor tom varannan vecka och säkerligen rätt tom när jag kommer hem, så har jag nu sag tupp min lägenhet och kommer tillfälligt flytta till Munkfors och bo med Erik när jag är hemma.
Ordet tillfälligt är viktigt för mig att tillägga..det är under en tid för att sprara pengar så att vi sedan kanske kan köpa något i Sunne hade vi tänkt. Men jag får iaf bo ihop med min älskade Erik och det är det viktigaste

Sen kommer jag vara en del i Sunne ändå förstås eftersom jag har familj och företaget här. Men vi får prova detta, det blir nog bra =)
Så nu har jag släppt på det som jag haft i huvet ett tag, med nytt jobb, boende både i Norge och ny flytt för mig. Stor omställning med helt nya ruatiner och vanor.

Mitt livs kärlek ♥

1 kommentar:

E sa...

Lycka till snygging!! <3 det ordnar sig alltid till det bästa med boende & dylikt! :]
skulle vilja besöka dig på ditt företag & få hjälp med min kost som inte riktigt funkar som den ska :(