fredag 13 januari 2012

kostschema


Finslipar det sista på kostschmat idag som jag ska lämna ut till en kund. Jag har med mening suddat bilden eftersom ett kostprogram är personligt och anpassat efter just kundens behov. Det är mycket att ta hänsyn till, ålder, längd, vikt, fysisk aktivitet i på fritiden (träning) arbetsförhållande, mål, och sedan utifrån det beräkna vad kundens energibehov är. Sedan utifrån det mål kunden har skriva ett kostupplägg som passar in i dennes vardag.
Det är inte bara inte :) Men nu är det klart och ska gås igenom med kunden innan det lämnas ut.

För min del blir det ett morgonträningspass nu innan dagen drar igång på riktigt!
Ha en fin dag allihopa!

2 kommentarer:

ELIN sa...

Om inte mitt upplägg kommer fungera, lovar jag att höra av mig :)

Hoppas du haft en fin helg sötnos!

Sara sa...

Du kommer fixa det Elin det vet jag!
Annars finns jag här och hjälper dig gärna! Lycka till bästa!