söndag 1 januari 2012

2012

Det har varit sämre bloggande i helgen.. har inte riktigt haft tid att sitta vid datorn.
Nya året har firats in, dock blev vi kvar i Sunne jag o min love då E blev sjuk :( Så blev ett lungt nyår detta år, men dock väldigt mysigt.

2012-Nytt År- Nya möjligheter.

Känns skönt med ett nytt år, man lämnar det bakomflutna bakom sig och ser framåt, har dock haft en jäääättebra 2011 så att toppa 2012 blir svårt ;) avslutade 2011 på ett lite tråkigt sätt, imorgon har jag inget arbete att gå till. Jag är varslad, så för mig börjar året 2012 väldigt lungt men jobbsökande..och jag kan väl med dessa rader passa på att berätta min "hemlighet" för er..
Jag ska starta eget. Eget företag. Mer än så får räcka just nu, ni kommer få veta mer snaaart!=)

´

3 kommentarer:

Nathalie sa...

Hörde Emma nämnde något om det, så himla roligt vännen! :D Imponerad av dig!!! Det är min dröm också, men har lite för lite att stå på känner jag just nu, men kör hårt Sara!! <3

Sara sa...

Åh tack så mycket Nathalie! Va goo du e! :) Det värmer med dina fina ord :) Ja, det gäller att sattsa, även om det är läskigt och svårt, men för att nå sina drömmar..<3 :)

Puss bästa gumman!

Frida sa...

Huaa vad tråkigt Saris! Jag vet hur det känns, blev ju varslad i somras efter år av trygghet. Men nya möjligheter står framför dig och det kommer bara bli bättre! Du har ju redan planerat att starta eget företag! KUL! Ska bli spännande att höra vad det handlar om. Har mina aningar ;) Ta hand om dig! Pusss