fredag 2 september 2011

Resfeber..

Nu känner jag verkligen att jag börjar bli pirrig inför resan!
Det ska bli så underbart o mysigt och vaaarmt att få åka med den jag älskar mest av allt . Min Erik.
Ja, sedna den dagen jag träffade honom har jag flygit på moln.. han får mig att må så bra, och hoppas jag får honom att må lika :) Kan inte vara annat än lycklig, vänner familj och massa söta läsare på bloggen ;)
Imorgon ska vi på dop, Liam ska döpas och det ska bli så kul. O träffa lite släkt o vänner!

På söndag drar vi.. ååh :) Och på onsdag den 7:e fyller jag 23 år, så får fira mig med Erik där :D
Glöm inte det nu hörrni ;) 7:e ;)!!!

1 kommentar:

Emma sa...

Roligt att höra :) tänker liksom inte på att det finns folk där ute som följer graviditeten, osv! :)

Ha en bra helg du med och trevlig resa! :)