lördag 17 september 2011

lördag kväll..


Under dagen idag har jag städat hela lägenheten, bakat, handlat o fixat med bordet. Sov en timme, hann med det också.
Efter det kom min Ellen o Fredrik förbi o kollade in längenheten, sedan åkte jag hem till syster o fick pussa Liam god natt när han skulle sova. Lilla godingen blir så stor..
Efter det åkte jag svängen förbi mamma o J. Och nu är jag hemma..
Unnande mig en riktigt trevlig o god middag ;)
2 stekta ägg med keso
en skål med lite kesella, fil o blåbärsyogurt med lite muslie
1 stoor kopp hallon te.

Trevlig lördags middag.. haha men de gjorde mig inget va sugen på det. Man kan äta frukost på kvällen också .. :)
E trött så ska bara ligga framför teven.. saknar mig älskling, men får träffa honom imorgon.


2 kommentarer:

ELIN sa...

Åh, vilken snygg skjorta! Är den ifrån gina? :)Isf kollade jag på en precis likadan när jag var i stan förra veckan, men det fanns bara små eller stooooora strl kvar. :(

Sara sa...

Taack :) Jajjemän det är från Gina, tror de kostade 199:-

Sköna o snygga :)!