onsdag 28 september 2011

Pw i höst kylan.. och en frukost påde!

Imorse pep klockan 06:20.. en snoos på det o sen upp o sätta på en puttrande kaffebryggare. Svepte 2 koppar kaffe och mötte sedan upp Helen kl 07 för en fartfylld Pw! Underbart väder att promenera i o svetten den bara rann! En riktigt trevlig promme med Helen :), får vi göra om!
Sedan bärde det av in i duschen för att sedan avnjuta denna goa frukost...
ä l s k a  f r u k o s t  s t u n d e r.
(tyvärr blit bilderna upp o ner av nån alnedning)



Denna goda muslie använder jag i min lättfil. Kan jag rekomendera! Mumma!

Nu ska jag försöka få tag på en frisör som kan klippa mitt överslitna hår, sedan ringa lite och efter det träffa moster lille goos Liam o syster Frida på en tur på Sunne med kaffestopp :)
Ikväll blir det hockey! nej lugn nu, inte ja som ska spela ;) Vi ska titta när Liams pappa spelar match och så kommer Erik med också! Vilken trevlig dag detta blev! :)

Inga kommentarer: