torsdag 11 augusti 2011

Torsdag

Torsdag..och fortfarande ledig! några dagar till.. sen börjar allvaret igen! Idag skiner solen.. perry!
Jag har ätit frukost nu.. omelett o kaffe! Uh va gött :)
Jag är laddad - idag blir det premiär på mitt gamla gym ställe =) Peppad.. Erik har hjälpt mig att knåda ihop höstens träningsprogram, men fokus på att trimma ben och bygga lite mer på armar (axlar). Även en del mage :) tror jag blir bra.. 5-6 dagar/veckan blir det träning. Gym o kondition. Bra att ha en kille som e PT ;)
Tänkte även försöska få ihop ett typ av kostprogram.. Måste bara bestämma om jag ska köra
kolhydrater + protien (väldigt lite fett) eller Fett + protein ( väldigt lite kolhydrater).
Tror jag kommer köra på det förstnämnda. I stort sett alla dieter funkar, det gäller bara att följa dom, och där kommer problemet! haha.. =) Nej men ska kika lite på hur jag ska göra. Målet är att tappa fett o bli "trimmad", det går inte över en natt.. det kommer krävas blod svett o kanske nån tår.. samtidigt kul att ha mål med träningen.

Hänger ni med fölka?? Nu köör vi :D

Inga kommentarer: