onsdag 31 augusti 2011

Där nu igen..

Nu e jag sugen igen på att göra en förändring....jag snackar "längre page"....
Hade ju det för några år sedan men sedan lät jag det växa ut direkt igen.. Känner att jag sldrig riktigt kommer få att få det tjocka långa hårsvall sm jag drömmer om då mina hårstrån är mer "fina o många".

Just nu e jag galet sugen på att klippa mig, men ångesten redan nu att jag kanske ångrar mig sen! haha, gud va jobbigt jag är! det växer ju alltid ut.. men kommer då få ha en tråkig längd innan det växer ut o känns långt igen.

 Man kan ha det plattat..

Och man kan ha det sådär, god morgon nyss vaknat busigt :D










HJäääälp!
Ska till frissan imorgon o göra slingor iaf.. det är ju frågan om håret får kapas då......
Fast nej, jag tror jag väntar o bara gör slingor först, så får jag tänka över det lite mer.. haha :)



3 kommentarer:

Emelie sa...

tyckte pagen passa dig. Och som sagt, det växer alltid ut :)

Sara sa...

Tack så mycket för tipset.. ska fundera, varför ska de va så svårt egentligen, de e ju bara lite hår :)

Emelie sa...

Ja, de är ju egentligen "bara" hår, men jädrar va mycket det gör faktiskt, så jag förstår din besllutsångest. Hoppas du kommer till ett bra beslut för dig själv. Lycka till :)