tisdag 16 augusti 2011

Matlåde rejs!

Klockan e 8.30 o jag har precis gjort klart en massa matlådor :D fick ta en tidig buss från kärleken i morse, så nu har jag hunnit med ett o annat :) ska strax på med träningskläderna and hit the gym :))






  • 2 matlådor med wokade grönsaker, nudlar o kycklingfilé.

  • 1 med bara kyckling.. Till för en sallad.

  • 1 matlåda med kyckling i en sjukt god sås jag gjorde på 2 msk cream fraîche 8% en skvätt mjölk, buljong tärning o kryddor. Även en tsk dijon senap :) detta har jag till 2 matlådor :)


4 kommentarer:

Anonym sa...

Kan du inte ta kort på hur din lägenhet blev nu när du bott där ett tag? :) skulle va kul att se slutresultatet.

Sara sa...

Jaa, vilken bra ide=)!! det ska jag ordna! :)

Annie sa...

Matlådor är de bästa som finns. Försöker alltid förbereda en massa så de alltid finns något bra att ta fram från frysen :)

Karin - FitnessochHälsa sa...

Låter som riktigt smaskiga matlådor! Smart att göra så många på en gång!