söndag 10 april 2011

helgen

Se vilken goding som kom till pappas kalas!

Jag hare haft en jättebra helg! Igår åkte jag till E och pappa kom o hämtade oss i Munkfors. Sedan firade vi pappi och åt massa god mat. O lille Liam var såklart med o var söt :) På eftermiddag åkte jag o Erik till nästa annhalt, mamma.. där badade vi jacuzzi o grillade. Sedan åkte vi o hyrde film.
Kvällen slutade i en 1,2 säng med min prins. Som tillslut blev för trång att jag fick lägga mig på soffan :D Mys morgon med frukost på altanen o sen hem till kd igen.
Har haft en underbar helg o känner mig så glad!

Nu ska jag börja laga tacos för snart kommer min älskling hem från träning o lite jobb.. myshelgen är inte slut än :)

Puss

1 kommentar:

Unknown sa...

åh tusen tack Sara ! :) och stort grattis till din roll som moster, han är såå himla söt den lille grisen! :) kramar !