fredag 1 april 2011

fredagskaffet!

..smakar alltid lika bra! Man sitter här med koppen o känner att om några timmar.. ( ja, inte mer än 8 :P ).. så får man gå hem o ta helg! Tänker lite vad som kommer ske i helgen, just denna helg ser det ut att bli en lugn helg! Kanske åker till älskling ikväll, kanske Sunne imorgon. Om inte så ska jag bara vara hemma..
Får nog bli lugnt på träningsfronten tyvärr :( Bara jag cyklade hit så kändes det i bröstet.. Att det aldrig kan bryta ut istället. eller försvinna vore ju iofs bäst! s t ö r a n d e . Vill ge gäääärnet o träna då mår man som bäst!
Snart ska träningsprogrammet läggas om lite o mer intervallträning ska läggas in! Spännande vaa.. låter även väldigt jobbigt tycker jag :D

Nej, nu ska jag fortsätta avnjuta min fredagsköpp. Hörs snart!

Inga kommentarer: