tisdag 26 april 2011

Dagens mat!

Har fått lite önskemål att visa hur jag äter. Här är en dag :)



Frukost: Havregrynsgröt med pumpakärnor, keso-lingonblandnining, mjölk o en kiwi :) Ääälskar gröt ja !:)
Ägget o kaffe åt jag innan springturen!

Dagens lunchlåda!
Stekt kebabkött med sallad av gurka, majs, rödlök, coctailtomat och avokado. Sås på kesella 1%.

Mellanmål:

Keso banan o nötter kanel.

Tränar jag här blir det en protteshake efteråt! och halva bananen..

Middag:
Ikväll  blir det omelett eller samma mat som jag åt till lunch.

Kvällsmål:


Blir det nog blåbär&björnbär med en klick keso eller yogurt.


Såhär är ungefär en vanlig dag! Beror lite på hur tidigt jag går upp o hur träningen blir också.. Sen blir det självklart annat ibland, o helgerna kan de bli annat gött också ;-)

4 kommentarer:

Lina S sa...

Ser supergott ut :)

Frida sa...

Haha visst var han söt! :D:D

Ellen sa...

Alltså sara...de där på gröten där går gränsen! :D

Sara sa...

hahaha.. tyst med dig käääring :D