tisdag 8 mars 2011

Tisdag


God morgon :) Hoppas du sovit gott? Det har jag.. fast.. drömde väldigt skumt. Efter att ha tittat på gårdagens program på tv4, en unge i minuten ( förlossningsprogram ) drömde jag att det var min tur!! Med tvillingar också!! var väldigt skumt, och det var så verkligt.. haha!
Eftersom min syster ska ha barn om bara några veckor så är jag väldigt pirrig och nervös inför det. Kanske därför jag drömde så !
surmuppa.. haha

Nåväl, här bli inga bran gjorda.. ska klunka det sista kaffet och bege mig till gymmet. men idag vaknade jag lite på fel sida känner jag. Jätteful i håret, tycker att träningsbyxera sitter ovanligt thigt, ont i ryggen påde, och en svag irritaion bubblar inom mig.. lite pms varning tror jag.
Ska iaf iväg o träna så kanske det bli bätte med lite endorfinpåslag! :D

ha en bra dag, o glöm inte att det är fettisdagen idag :D

1 kommentar:

Frida sa...

Syr din var också på förlossningen inatt ;D haha