onsdag 16 mars 2011

Frågor..



Brukar titt som tätt få frågor kring det jag jobbar med. Hälsokonsulent.
Hur jag fått den utbildningen osv.

Jag jobbar alltså på ett viktcenter. Hjälper till att få männikskor att gå ner i vikt och börja röra på sig och börja tänka lite annorlunda. Att de ska börja tänka mer på sig själva och ge sig själv mer tid till att få må bra! Tid till träning, promenader och annat som får dom att fyllas med energi.
Det handlar inte alltså bara om maten, utan att även förändra sina vanor o beteenden kring mat.

Jag fick utbildningen via jobbet, och vi följer alltså detta koncept.
http://www.xtravaganza.se/
Min mamma o hennes kollega ägde ett gym större delen av min uppväxt så har varit "inne i branchen" sedan barnsben. Jobbade även på gymet och körde pass som spinning, core och pump.
Så det jag jobbar med just nu känns verkligen rätt och jag brinner för detta..

Hoppas ni fick lite svar :)


Inga kommentarer: