torsdag 10 mars 2011

Hey babes!

Får börja med att kommenatera detta röv väder! Vad hände med våren som var smått påväg! Nejdå, tillbaka på ruta 1 !

Nej ingen sol än på ett tag.. :(



Själv sitter jag med kaffe koppen i hanna och precis ätit mellis. Har en kund om en stund sedan tänkte jag träna lite, står mellan gå på rullband 60 min eller springa 35 min. Får se vad jag känner för lite senare, just nu är jag bara mätt =) haha. Har iofs redan varit på gymmet idag. Bröst/tricce och en springtur. Men kvällen ser lungn ut på jobbet så perfekt läge att träna lite till :)

Imorgon är det fredag...igen! Men det klagar man ju inte på ;) Och på lördag åker jag till Norge o jobbar på mitt gamla jobb. Då träder receptionisten Sara fram!:D Måste börja repetera mina engelska kunskaper, .. får gå runt o prata engelska med mig själv helt enkelt! haha..


guuud.. måste göra något välbehövligt men extremt tråkigt när jag kommer hem! Städa!


Inga kommentarer: