fredag 11 mars 2011

Jag!

Ville bara skriva här i bloggen att jag mår så bra!
Är så lycklig över att jag har den underbaraste pojkvännen, finaste familjen o vännerna man kan!
Just nu känns det verkligen som många bitar har fallit på plats för mig, hittat mig själv, känner mig trygg och känner verkligen  L y c k a.
Allt mindre bra för något gott med sig och man lär sig uppskatta det fina och underbara kärlek som livet ger.
Om nästan vilken dag som hellst blir jag också moster och är så glad för min systers o J's skull. Och jag lovar att jag ska bli den bästa mostern lilla bebis kan få!

Vet inte vad som flög  í mig nu, nära att det kommer en tår tillomed.
Men just nu L e v e r  jag och njuter av allt det underbara livet ger

och jag känner mig kanske mer  ä l s k a d än vad jag någonsin tidigare gjort.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman! Du är värd allt det goda som livet ger, finns ingen snällare o godare än du!!!!!!!!!!!!
Ingen är gladare än jag! Du är bäst!/mammi

Sara sa...

Men mamma! Tack va du är go!!
Du som är den bästa, tack för att ni finns! <3

Frida sa...

Det kommer du bli sis! Och va härligt att du är så lycklig och lever livet! <3

Frida sa...

Eller hur! Ingen höjdare att vara dålig på sin lediga helg. Men nu slapp jag det som tur var ;) Vilka härliga rader du skriver! Precis som det ska vara! Ha en bra helg du med! Puss

Lella sa...

Härligt! Så ska de va.. :) Och du har rätt i att mindre bra saker oftast även resulterar i något bra, till slut :)