tisdag 4 oktober 2011

AAAJJ..

Ja, har legat i plågor hela natten.. jag snackar magplågor, trotts att jag knaprat alvedon! Jiihaaaa..välkomnar kvinnoveckan! Känner mig hur trött som hellst idag, skulle träna gym o lite hårdare kondition idag men skiter i det o tar en PW istället.. känns skönare! o det är jättefint höstväder ute nu också!
Kännt mig jättesvullen de sista nu, o inte kunnat "dra in magen", så det är ändå skönt att få en förklaring till denna uppblåsthet..

Frågade om syster o Liam vill me på en tur, eller att jag kunde låna Liam i vagnen o ta med honom på en tur, men de skulle iväg på mamma träff idag så dom kunde inte. Så får gå själv :)


Planerar en liten utmaning till mig själv.. mer om det ikväll :)!!

1 kommentar:

emelie sa...

svar; jag ska vara sockerfri och leva NYTTIGT i åtta veckor minst.
tar ju sex veckor att bli av med sockerberoendet. och om åtta veckor åker vi på en weekend till gbg och då vill jag vara "fitforfight" precis som jag varit under sommaren. bort med dom där extra kilona och bli smal igen..
vad går utmaningen ut på? as nyfiken..