måndag 24 oktober 2011

5 veckors utmaningen!

Jag har betsämt mig.. för att i 5 veckor sköta kost/träning i stort sett exemplariskt !!
Jajjemän!! :D Målet med detta är att jag vill utmana mig själv för jag sporras av att ha ett mål och något at kämpa för mot att bara köra. Och för att jag även älskar att göra kostscheman :D Jag ska köra ett litet experiment med mig själv =) Jag tränar bra och äter bra idag. Men vill lägga in en hårdare växel helt enkelt!

Träning: Eftersom det är att ganska kort tid jag valt att sätta så ska jag träna i stort sett varje dag. Hänger jag inte på gymet så ska det ut o powerwalkas!  Om jag inte är svårt sjuk eller verkligen inte kan så är det Ok att det inte blir av den dagen.
Kost: Kommer inte gå hungrig, utan här ska ätas men här ska ätas rätt. Och äter man väldigt "rätt" så kan man faktist äta en hel del.. 5-6 mål om dagen. Men de gör jag redan idag så de blir inga konstigheter :) Om det inte är något väldigt spec eller en otroligt bedrövlig PMS så ska det inte sinka in en enda godisbit i min mun. Ska äta i stort sett som jag gör idag men med lite förändringar.

Går allt enligt planerat kommer jag se ut såhär om 5 veckor:

höhöh.. skämt o sido ;) hahaha..

Nej men detta ska bli jätteskoj!! Gillar utmaningar!!
Jag ser kroppen som en lite deg, som går att forma.. du väljer själv hur du vill att Din form ska se ut.
Kommer skapa en ny etikett där ni kan följa mig!

Jag är laddad o mer än redo, är Ni ??

3 kommentarer:

Ellen I sa...

I´m in!;)

Sara sa...

Härligt Ellen!! Nu kör vi! :D

emelie sa...

jag är inne på min tredje vecka redan. fem to go! ;D go go go girls.