lördag 11 februari 2012

Halåå :)

Jag lever ;) Har bara inte haft så där jääätemycke att blogga om. Just nu ser mitt liv ut såhär:

Jobba-äta-sova-jobba-äta-träna-sova.

det känns faktikst över förväntan bra här i Norge, jobbet är jättekul och jobbar med det bästa arbetskamraterna! Har faktikst inte heller varit så fantastikst trött som jag trodde jag skulle va.. Tror jag har Celcius att tacka för det. Jordens bästa dryck när man jobbar natt kan jag säga :) Är inte ens trött när jag ska lägga mig! Får börja dricka den tidigare under natten tror jag.

har även testat hotellets gym.. Nya maskiner och massa konditionsmaskiner. Så där kommer jag hänga en del ;) Var där igår, blev 45 min cykel framför SVENSK teve!! och sedan lite mage.

Idag sov jag till efter 17, och frulle ligger i magen. Ska strax klä på mig och gå ut på en PW. I need aaair!
När jag kommer hem blir det dusch, och sedan fixa lite tacos, måste ju mysa till det lite:)








Nej nu är mp3n laddad och jag med! PWWWW!
hejdå :)



1 kommentar:

Frida sa...

Kul att få livstecken sis! Mys du verkar ha det, då känns det bra för mig vettu! :) Vi saknar dig! Puss puss!