måndag 25 juli 2011

Bloggtorka..

Jo men lite lätt.. Har väldigt mycke att göra just nu så att blogga hinner jag inte riktigt med :( Min lägenhet ser ut som ett bombnedslag och flyttkartonger o stök överallt. + att jag fick hoppa in o jobba nu under veckan pga sjukdom. Så ledsen att jag inte är så aktiv just nu,,  men det vänder snart =)

Om ni undrar vart jag ska flytta så är det tillbaka till Sunne. Har insett ( på äldre dar ;) ) att jag tycker Sunne är riktigt mysigt och fint. Nära till vatten, skog o framförallt familjen. Så ska pendla till jobbet varje dag men det ska allt gå bra :) Hyr ut min längenhet i andra hand, men som de känns nu så kommer jag nog bli kvar i Sunne. Kommer bo en en supermysig lägenhet i Sunne, men 2 kakelugnar, högt i tak och en jäääättebalkong! =) Kommer nog bli superbra! Och kommer även närmare mitt hjärta E. :)

PUSS

Inga kommentarer: