onsdag 5 september 2012

dagens outfith


 Varit en lång dag så nu är Sara trött, somnar snart här. Dagen började med centermöte och sedan var jag med och öppnade. Under dagen har fixat med att flytta om med nya varor på en av väggarna :) Även idag hann jag med gymet, rygg/mage samt crosstrainer!
Imorgon börjar jag kl 15 så tar lite sovmorgon och tänkte ta en lång pw och eventuellt gymet igen!
Gäller att hitta rätt mat tider nu när man har bytt rutiner.. Varit jättesugen nu underkvällen och de tyder på att jag ätit för lite under dagen, vill inte gå och små äta och äta hela dagsbehovet på kvällen inte!!:D nej, mer matiga matlådor får det bli,  och mer mellisar :)
vill ha fredag!:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

snälla snälla sara börja skiv var dina kläder kommer ifrån :) jag är så nyfiken på den grå tröjan och den pälsvästen samt tunikan under som du har på ditt senaste inlägg.

Unknown sa...

Jaaa.. lovar ska börja göra det :))