onsdag 29 augusti 2012

Känslan!!

Känslan jag har nu... Iiiingen mer nattvakt! Fick reda på idag att jag kunde få gå 1 månad tidige, vilket innebär att jag börjar nya jobbet vääldigt snart!!:D att äntligen få sova om natten och få känna sig utvilad varje dag!!
Ååååh är så glad! Har hänt så mycket jättebra nu den senaste veckan då allt bra löst sig och ordnat sig och hänt massa bra saker :))) byxan sitter lösare också, tack för den:D

Blir nästan lite att de känns förbra för att vara sant just nu! Nyp mig..
Varit en väldigt tuff tid bakom mig nu så detta betyder så mycket.

Nu åker jag hem till Sverige för att ha en fin lång helg sedan tillbaka till en nystart :)

-Det ordnar dig för snälla flickor sa min chef idag..kanske ligger nåt i det :))

Kraaam alla söta läsare!<3


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Emma sa...

Vad roligt att höra :) lycka till på nya jobbet!