söndag 1 juli 2012

Åska!!

När man är ensam i ett gammalt Norge hus och det åskar så det vibbrerar då är det inte kul att vara här..
..men nu har det lugnat sig lite så jag satte på modemet igen ;)... må ha litt kontakt med omvärlden juu.. ;)

Denna vecka har det varit världens sämsta väder.. bara regnat o varit grått.. kanske därför jag kännt mig lite nere, även om jag har nåt jättekul som väntar på mig där hemma med lägenhet och flytt.
Kanske därför det är jobbigt att vara här nu..

Nåväl, nu ska jag göra någon nytta och dra o träna och få lite endorfiner.. think I need them today!
..och så slipper jag sitta här själv och vara livrädd.

Nu drar det igång med åskandet igen..får dra mig uur.. hejhej!

1 kommentar:

leffe sa...

Men åska är ju mysigt ju, åska o regn då sover man som en bäbis =)