torsdag 7 juni 2012

Uff..







Detta var tusen gånger jobbigare än vad jag hade trott. :'-( att packa ner min dröm.. Saker och ting förändrades och saker runt omkring gjorde det svårt att fortsätta. Jag hoppas att jag längre fram ska kunna ta upp min dröm igen, när saker lagt sig mer till rätta.
Tusen tack alla fina kunder jag haft!
Fick ett mail häromdan från en underbar kund:

"Hej Sara! Tack än en gång för att du hjälpt mig att göra våren sundare och framför allt lättare för mig. Nu förstår jag vilken hjälp det var! Hade aldrig gått utan dig!"

... Nu kommer det tårar!<3
Stor kram alla underbara kunder!
Och jag är så glad om jag lyckats hjälpa er till ett friskare och gladare liv!



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Frida sa...

Meeen va synd gumman.. Men som du säger, livet tar nya vägar och du har hela livet på dig att göra det igen, flera gånger om :) Är du på gång till Karlstad? :)