tisdag 8 maj 2012

Slut som människa

..ja så känner jag mig just nu. Är så sliten i både kropp o själ. Varit en riktigt tuff vecka på jobbet.. Nästan 5 nätter med underbemannat på jobbet, och inatt var det panik för att kort terminalerna krånglade. Var nästan svimfärdig och fick inte nåt i magen förräns kl 06.... Och igår var jag så trött så orkade inte äta middag utan bara sov.
Dagar som denna vill jag bara kasta in kjolen och sluta på jobbet, det sliter så på kroppen att känna sån stress o press, och gör man fel får man SÅ mycket skit. Även om man alltid försöker göra sitt allra bästa..

Kanske är jag extra känslig just nu men vill bara gråta en skvätt nu innan jag somnar.. är det värt att känna så?
Tack vare de underbara kollegorna som jag spenderar nätterna med så kommer jag dra på mig kjolen och kavajen, ikväll igen..


Nu har jag klagat färdigt. Tack o hej


- Posted using BlogPress from my iPad

6 kommentarer:

enelie sa...

du är en stark människa Sara. You can do it.
Bit ihop & borsta undan dom jobbiga stunderna..
<3

Sara sa...

Tack fina goa emelie<3!!

Emma sa...

Känner att jag skulle vilja ge dig en kram! Viktigt att du gör sånt som du mår bra av :) ta hand om dig Sara!

Frida sa...

Kram på dig finis! Fika snart!

Ellen sa...

<3kom hem till ch nu;) saknar dig i sängen här bredvid mig nu!

Sara sa...

Ååh,va goa ni ær allihopa!! <3 Tack før era peppande ord, det behøvdes! <3!!