tisdag 20 mars 2012

tisdag


Kvarg med funlight, kiwi, hallon,bananas, lite jordgubbsyogurt+ 1 skiva bröd med ost och lågkalori äppelmos!!! Ja äppelmos, äger ingen marmelad.. men funka fin fint med äppelmos ;)

Försöker njuta in i det sista med att vara hemma, imorgon blir det Norge igen en vecka, utan vidare kontakt med omvärlden. Men det ska allt gå bra.. veckorna i Norge är jag suuper noga med kosten, ja nästan in i minsta detalj, men när jag kommer hem vill jag bara måå och ha det bra så då blir det god mat och håller inte lika bra koll.. Jo klart jag har lite koll, haaalåååå, men det blir mer av allt så att säga :D
Men det gör jag för att kunna överleva en vecka till i Norge.. haha! Från om o med nästa vecka får det bli lite hårdare bud tillomed när jag är hemma. Så får vi se vart det leder :D
PUSS!

1 kommentar:

Emelie sa...

Det där såg yummie ut sötnos.